رستوران های معروف کیش
نوشته شده توسط : mali

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در کنار محوطه شرکت آب و برق واقع شده است که محیطی سنتی تور کیش تابستان 95 و همچنین غذا های سنتی دارد و نیز تمام کارکنان این رستوران با گردشگران تور کیش ارزان با مهربانی و مودبانه رفتار میکنند.در این رستوران مسافران قیمت تور کیش میتوانند انواع کباب ایرانی و غذاهای ایرانی میل کنند و لحظات خوبی داشته باشند.


 

رستوران حافظیه کیش

یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش رستوران حافظیه است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و توریست ها تدارک دیده اند و انواع غذا های لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در این رستوران سفارش دهید تور کیش 95 که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد. تور کیش تابستان 95این رستوران در پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

با انتخاب تور لحظه آخری کیش برای سفر به این جزیره زیبا و دیدنی امکان استفاده و امتحان غذا های این رستوران برای شما بوجود می آید و مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

رستوران حافظیه کیش

 


رستوران جمیل کیش 

این رستوران در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی قرار دارد.تور کیش تابستان 95و 200 نفر ظرفیت دارد که موقعیت بسیار مناسب و دنج دارد با منوهای غذای ایرانی و فرنگی برای مسافران تور لحظه آخری کیش است که میتوانند در آرامش و سکوت به صرف غذا بپردازند.


رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش جز رستوران های معروف و خوب در مشهد می باشد که دارای فضایی گرم و صمیمی و همچنین شاد می باشد و انواع غذاهای خوشمزه و ایرانی در آن سرو می شود . از امکانات به خصوص این رستوران اجرای برنامه شاد همراه با موسیقی زنده می باشد .گردشگران تور لحظه آخری کیشبا انتخاب معروفترین غذای رستوران شاندیز صفدری که جوجه کباب بدون استخوان می باشد می توانند شبی بی نظیر را در سفر خود به یاد بگذارند.

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش

تور کیش تابستان 95


 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف کیش,رستوران جمیل کیش,رستوران حافظیه کیش,رستوران آب و برق کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: